Stora johanna :D

Just nu känns det som om sommarlovet snart är slut och det känns som att man verkligen blir äldre och äldre! :o
Det kanske bara är jag, men tkr man mognat rätt rejält sen skolan slutade faktiskt.. ;/
Oså känner jag mig så stor, liksom flytta hemifrån och allt! :o läskigt..

hmm jaja, åkte ju och jobbade förut. Jobbade med Sara Askerlund och Martina :) Jag och Martina stängde, det gick räser asså :) och så regnar ju så jag fick sitta och åka moppe i regnet! JIHA...
Så söt är jag inte så jag smälter iaf ;) Men nu ska jag ta och dejta min alldeles för mjuka säng för att komma upp och börja jobba halv 8 imorn biti! jess, go johanna! Tänk på pengarna tänk på pengarna! Fokusera!
Well good luck! <3

PUSS & GODNATT <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilken söt header :D

2010-07-16 @ 11:36:16
URL: http://saannapersson.bloggplatsen.se
Postat av: johanna

hiihi ;)

2010-07-16 @ 15:07:24
URL: http://jjjohannarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0