tröttsam helg!

igår kom Sanna & Annica hit som sagt! :) Vi chilla lite och sen åkte vi med bror & malin till linde och badade med sebbe och gurra och Ann-helen kolla på ;) haha
Sebbe dränkte mig och jag fick panik så jag fick ingen luft! :o men men tillslut vare lugnt, sen åkte vi in till stan eller aa till lindeskolan och hoppa från bron:) jag ville men när gurra sa att det låg rör på botten som stack upp ville jag inte längre ;) haha
Annica åkte hem sen på kvällen och jag,sanna, malin och bror kolla film! :)

Sen gick jag och sanna och sov i mammas säng som två grisar!
Upp idag, åkte iväg med sanna bakpå i spöregn till jobbet! Tror ni jag va blöt eller ;o höhö Tror det va!
Jobbade iaf mellan 14- 18 med Robert och Sara :) Mycket trevligt!

Nu på kvällen har vi iaf spenderat inne i linde hos sebbe med spel och chill!
Men nu ska jag kolla "När lammen tystnar"! :D
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0