Drängarna <3

grym kväll igår:D Sjuukt kul!
Dagen började iaf med att jobba 13 till typ halv 20. Sen efter det blev det åka till Sanna och slänga ut alla kläder ur väskan och börja kolla ut vad man skulle ha på sig och Sanna stressad som vanligt! TorBrooor kom oxå!  Vi gjorde oss iordning och gick ner rätt tidigt! Björn Rosenström började 21 och då stod vi långt fram och skrek och sjöng :D iaf jag :D hahah fick autograf och kram! SJUUKT SNYGG <3

Sen vart det häng med folk och halv 12 satte DRÄNGARNA igång :D TAGGAD TILL TUSEN! det var fasiken fler personer på Drängarna än Björn :o;/ men dom va ju bättre så ;) Till sista låten ville dom ha upp tjejer på scen så jag lyfte upp Sanna på räcket och hon for över och upp på scen. Då kollar Micke Gunnarsson på mig och frågar om jag oxå ville upp och självklart ville jag det så han lyfte upp mig och dom där skötarna där framme hjäpte en upp! och där stod man! På scenen med Drängarna! med DRÄNGARNA! Fettt gryyymt! :D hahah Vi börja och dansa och sjöng med i "kom kom ta med mig härifrån om ni kan kom och gör mig till en man.." sjöng i microfonen och hoppa :D Så jäla kul! Sen vart det hoppa ner därifrån och upp över stängslet satt och hängde igen med lite folk men sen vart det börja gå hemåt eftersom jag och Sanna hade så sjuuukt ont i huvudet efter skrikandet och alla folk som trängs! :) Hemåt och åt och sen sängen! <3

Imorse ringde klockan och då vart det upp och ätalite frulle och ta moppen upp till Erika och gå ut med Lexi!Och nu sitter vi här med en dator var och skriver och sjunger med i Tommy-Gun - Royal Republic <3 :D
Taggar inför kvällen <3

ajaa ska kika vidare, PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0