Tråkigaste dagen på sommarlovet!

tjenare tjenare :)

tråkig dag asså.. Molning och trist ;/ har försökit att skriva detta inlägg nu i typ 1 timme ;o haha men det har vart mat oså emellan oxå :D haha
Tråkigaste dagen på sommarlovet asså ;/ Sov as länge.. skönt men dagen försvinner ju så aa. Sen ahr jag bara suttit typ här, kollat på Remember the Titans och gråtit som aldrig förr! :') Gråter varje gång jag ser den, men sjuukt bästa filmen <3
Det är bara jag, Pontus & Hans hemma. Mamma är på möhippa för Helene :)
Jag vill oxå ha möhippa och gifta mig :') haha Det är väl nästan alla flickors dröm. Värsta prinsessbröllopet och allt :)

Eh själv ska jag ha en vit klänning och vita converse till det ;) Gifta mig rikt och på golfbanan ;) Underbart! :D haha längtar redan <3

Men men, ska väl ta och glo lite film strax. Tagga tills imorn då Semestergolfen drar igång :)
Förra året vann man ju rätt många tävlingar OCH jag vann hela veckan ;) SemestergolfarN Oh yeah ;)
får väl se hur det går med det iår :) haha

Slänger in två videor som får mig att le alla gånger! :D

jag och hanna ;)


jag, hanna & emina!

Titta och njuuut!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0