Noradagarna! OCH hejjja mamsen! <3

hejhopp!

Nu tänker jag skriva som Sanna gjorde här om dagen, att Nora suger verkligen nästan året om! Men nu på sommarn så kommer det massvis med busslaster och bilar med bara turister. Det är ju awesome, right? :) Det blir roigare att vara ute för man kan ju träffa på någon i sin egen ålder.
Det är bara för att Nora, vi har Noraglassen!! *MUMS* Noradagarna & Noramarken! :)

Folk tkr det är kul. Noraglass gillar ju alla i alla åldrar liksom, Noradagarna, ja då är det loppis och kanin hoppning och båtrace och såklart röjen på kvällarna vid scenen. Noramarken lika så! Vi bjuder på något till alla åldrar :D Stolta Nora!
hah, jaja nog om tråkiga/roliga Nora!
Blir att jobba idag igen, 13-19! :) Och sen får Robert allt ta och sitta i kassan mellan 6 och 7! För min mamma. MIN mamma!!!!!! ska vara emd på utmaningen, ni vet simma 150meter hoppa direkt på cykeln cykla upp för hitorpsbacken och ut på stora vägen och till torget (8km!!) sen direkt därefter springa 2 km! :D GO MAMMA! <3
Så jag ska stå ute på lastkajen typ kvart i 7 och skrika på henne! :D hah

Ja och ikväll ska jag och Sanna röjja kvällen vid scenen! :D Först Björn Rosenström och sen DRÄNGARNA <3 :D taggad!
Sover hos prinsessan inatt oxå! <3
Men nu ska jag ta och testa lite kläder och packa! :D

bild från Noradagarna förra året efter The poodles <3

Drängarna – Vill du bli min fru

PUSS <3


jo föresten! vad tror ni om den här ;D jag är iaf taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0