bio ikväll! :)

Mornmorn:)

helt dödstrött idag.. tänkte atrt jag inte skulel gå upp så sent så jag skulle hinna göra mig iordning och packa oså oså vaknar jag för typ 1 timme sen ;) haha ajaa skönt var det iaf att sova lite längre :)
Idag blir det stå på bytardagarna och sälja för spanska resan! :) vi har redan as mkt pengar men det är bara bra om vi får för mkt ;) fickpengar då jaoo! :D haha <3
sen ska jag, Sanna, Joel & Pontus åka in till örebro och kolla på Alice i underlandet :))) mkt trevligt! <3 sen sover vi alla 4 tror jag i Sannas systers lägenhet :) najsnajs!
och sen får jag gå upp tidigt imorn eftersom ica har frågat om jag kan hoppa in och jobba mellan 11 - 16 imorn ;) visstvisst säger jag :) får ju dubbeltbetalt så det är najs :D

Igår åkte jag ju till Elias :) fyfa frös så jag trodde jag skulle dö :'D hahah kollade på film oså :) mysigt ♥
Men nu måste jag hoppa in i duschen och packa!! :D
kanske skriver innnan jag åker :*

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0