dans, dans, dans, dans, dans, dans, dans?

heluuu! :)
idag va jag på topphumör asså :)))))
Igår så hade det ringt ett as konstigt nummer till mig på kemin 3 ggr.. oså försökte jag ringa upp men det gick inte så jag la ner det osen när jag & tone satt och åt ringde det! och gissa vad???? :D
Det va Sanna!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
så jag satt där och störtgrät i matsalen :''')) haha saknar henne as mkt! eler aa tydligen :'D hahha <3 min bby :( men snart kommer hon hem :D

Idag då.. har bara haft en lektion idag :) teknik <3
sen har jag dansat hela dagen! det är ju kulturnatten på lördag ocg skolan har med vissa grupper :) själv ska jag va med och dansa street och sjunga med kören :))
aa sen efter det så vart det till örebro och träna golf och nu sitter jag här.. borde plugga men varför gör jag inte det?? johanna är trött! där är svaret!!

och nu måste jag smsa till semitha!!! ;/

ajaa pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0