FREDAG :D <3

hejhoppgummisnopp!

sjukt trött imorse, orkade knappt gå upp men men upp kom jag :) åkte till skolan, gympa direkt på morgonen (y'  typ lekte lekar, inte så jobbigt precis!
Sen före matten såg jag att dom från Born (min förra skola) kom och skulle gå runt :) så då gick jag ut och hälsade på min gamla lärare, och självklart lillasyrran <3 sötnosen ;)
sen engelska prov, lär ju få G iaf ? So:n, aa jag, sanna, joel, jonte och pontus satt i ett grupprum. Blev kanske inte så mkt gjort där neä :)

och sen fysik sista lektionen är ju inte det bästa.. Alla va helt sega och allt :) hah <3
ajaa åkte med bussen hem och nu sitter jag här bara.. Ska ta och laga lite mat strax sen blir det bänka sig vid teven ett tag antagligen :)
Senare blir det göra sig iordning och åka in till linde och va med Elias :)<3

Igår var det ju danskvällen :) så jag gick med Sanna hem till henne, satt typ och sega ett bra tag! :) Sen vofflor fick vi :D seriöst! jag älskar! <3  sen började vi iaf göra oss iordning, lockade håret och sminka oss och byta om :) Så kom therese, Sara & Pontus :) Therese sminkade Pontus och jag kammade peruken ;) hahah as söt va han! Pontulina <3 :) aa kom till smegårn där vi skulle vara, typ as varmt höll fasiken på att dö..
typ ingen dansa oså i början, men sen drog Eva (gympalärare) igång med sin linedance ;) haha nästan alla 9or va uppe och dansa :) hahah typ ingen va i rätt tackt eller nå men men ;)

Sen satte tävlingen igång :) Jonte snurra runt mig hela tiden så jag trodde jag skulle få hjärnskakning :'D haha men det löna sig och vi vann faktiskt :)  duktigt av oss! Sanna & Tor kom tvåa :) as duktiga!
Pontulina & Jolle tog hem första plats i särklassen eftersom Pontus va transa ;) hahah <3


ajaa, nu måste jag iaf göra mat för jag är as hungrig :) bilder från danskvällen kommer kanske senare :*
pusshej <3

Kommentarer
Postat av: julia fälling

Bra & fin blogg, Johanna! :)

2010-03-26 @ 20:00:22
URL: http://jagheterjjulia.blogg.se/
Postat av: johanna

tack sötnos! <3

2010-03-27 @ 11:40:15
URL: http://jjjohannarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0