fredag & jag saknar sanna!

hejhopp i skogen!

sitter här själv hemma nu :(
gick tidigare från fysik, va tvungen och handla loka, lite godis och ben & jerry glass till mig själv :'D hahah sen bussen hem.. trodde aldrig det kunde gå långsamare ;o

älska vädret idag! :D sool <3
har varit duktigt och tagit in tre ikeapåsar med ved ;) bifff jag vet!:D här ska vi int frysa int!

ååh.. det är inge kul och va hemma själv! seriöst hatare! dels för att jag är mörkrädd som faen! ;o oså äre bara allmänt träligt.. usch!
sitter iaf nu och kollar efter dansskolor i uppsala! för om jag kommer in i uppsala på skolan jag sökt måste jag ju sluta på dansen :( och det är nog bland det värsta! och jag vill inte sluta så får väl se om jag hittar någe :) kollar oxå runt lite på elevhem och lägenheter. måste ju förbereda sig om man nu kommer in? :)



ajaa..
jag lär väl dö av tråkighet ikväll så
pusshej <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag kmr snart hem :D det ar inte sa himla lange kvar nu! Det ar typ 8 dagar kvar nu bara :') det fixar du! SAKNAR DIG! <3

2010-03-06 @ 09:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0