jag saknar sanna!

hej igen!:)

pratade med Sanna förut :D:D happyy <3 webcam och allt, sötnosen! :)
saknar henne som 17! känns som halva mig är borta :( :)

aa idag har jag vart duktig och städat rummet iaf :) stolt. tror dte får bli lite finslipning imorn.. ;) haha

haha sköönaste förut! Prata med Moa ( en barndomskompis, fortfarande kompis dårå ;) ) oså skrev vi och så skrev jag göttmos! och då skrev hon tbx göttkörv! hahah och då kom jag att tänka på hennes kalas när vi va små! XD haha hon hade pippi långstrump kalas och alla va utklädda till figurer ur pippi :) ( själv va man lillagubben ;))
hahah aa och gissa vad hon hade för tårta??! MOS OCH KORV TÅRTA XD hahah
det är den mest konstigaste, fränaste, annorlunda, schköönaste, KLOCKRENASTE tårta jag nånsin ätit! :'D
haha det va typ ett berg med potatismos och så va korvarna instoppade i XD haha och alla ba : äre där tårtan eller? :') hahahah så jäla sköön!

haha att jag ens kommer ihåg?:) ajaa nog pratat om det,,
händer i helgen då?

själv är jag ensam hela dagen och kvällen imorn.
lördag vet jag inte vad som händer..
och söndag vet jag inte heller vad som händer, min bror fyller 21 :) men jag och mamma får inte va hemma.. min brors tjej, Malin har vart i thailand i 2 veckor. Så jag vill nog helst inte veta vart dom kommer va och jag åker hellre bort tror jag ;)

kom nyss ut ur duschen, skönt! nyfärgat hår :DD eller aa har blekt slingor igen, som vanligt ;)
men men nu ska jag gå och lägga mig och sova!

godnatt & puss <3


bara för att! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0