jag saknar sanna!

hej igen! :)
pratade med sanna förut!!!! :D:D happpyy <3 webcam och allt :) sötnosen! saknar henne som 17! känns som min andra halva är borta :o

idag har jag vart duktig och städat rummet ;) får väl finslipa lite imorgon.. haha
kom nyss ut ur duschen, skönt :) nyfärgat hår oxå :D eller aa har blektslingor igen. göttmos!

hahah satt och prata med Moa ( en gammal barndomskompis, fortfarande vänner dårå ;/ ? ;) ) hah oså prata vi lite oså skrev jag göttmos, och då skrev hon tbx göttkörv. hahaha och det va så kul för jag fick verkligen upp ett as gamalt minne XD hahah När vi va små så hade hon pippi långstrump kalas när hon fyllde, och alla va utklädda till figurer ur pippi långstrump ( jag va dårå lilla gubben (; ) hahah och gissa va hon hade som tårta??!
Mos och korv tårta XD hahah typ ett berg med mos och så var det korvar instoppade i :'))) hahah
det är den mest konstigaste, schköönaste, fränaste, annorlundaste, KLOCKRENASTE tårta jag vat med om :'D

haha nog om det, vad händer i helgen för alla då? :)
själv är jag ensam hela dagen och kvällen imorn, kanske får nå trevligt besök ;)
lördag vet jag inte avd som händer..
och söndag vet jag inte heller, min bror fyller 21! :) men jag och mamma får inte va hemma så får väl se!

men nu ska jag iaf gå och lägga mig och sova!
godnatt puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0