klackskor.. nejtack!

hejsanhoppsan!
Sov hos Sanna inatt :) sovit som en stock fasiken :D
igår, dansen! underbart säger jag bara! :))) Bästa läraren och underbaraste flickorna! kärlek <3
före dansen gick jag upp på stan och köpte klackskor oxå för att Sanna tvingar mig att ha det på danskvällen på torsdag! :)
aa sen gick jag ut oså stod jag och vänta på bussen men den kom aldrig! då hade jag missa bussj.vln!!!!!!!!!!! :@ seriöst bussar som håller tider!
så fick sitta kvar och vänta på nästa i typ 40 min.. sen gick jag upp till mammas träning och bytte väske oså gick jag ner till Sannas träning oså åkte vi hem till henne :) Duschade och sen vart det Svenska hollywood fruar <3
Sen vart det dans i Sannas rum med klackskor ;) haha där stod vi och buggade! :'D sen vart det iaf lite plugg(y' sen typ prat! Somnade typ direkt när vi släkte halv 12 :) göttt
och imorse ringde väckarklockan i mitt öra halv 7! skapligt tröttt. upp coh äta frulle, göra i ordning och så mötte vi sara :) Gick till bion för vi 9:or skulle kolla på bio :)
Vi såg Swingkids jag satt och grät typ hela tiden :') men bra varen! lite lång men men :))

Jag & Sanna hade med oss klackskor till gympan oxå, vi skulle testa om vi kunde bugga i det och självklart ;) lite halt men men ;) Tror det blir converese iaf ;) haha Har fått en ny danspartner oxå! Joel dissar mig iår för Pontus så jag får ta Jonte ;) hahah kungar! Sanna & Tor får ju fasiken inte vinna iår igen! ;)
kicking aasssss! :D

Gick till mamma efter skolan eftersom jag slutar sent, då blev jag satt i kassan direkt när jag kom ;) satt där i en timme sen tog jag bussen hem och sitter här nu :) Ska ta engelska boken och plugga till provet på fredag :)

Nationella imorn, engelska uppsattsen... good luck! <3
ajaa pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0