mååndag!

hejhopp!

har känts så tomt utan sanna i skolan! ingen är på samma humör. alla är typ helt trötta och tråkiga..
Sanna broderade till mig på syslöjden när jag fyllde ;) GULLIGT! ett J och en elefant, och idag gjorde jag en kudde av den ;) en gröön! ovanligt? så den åker med hem nästa vecka! :))

Dansen idag, vi börja på andra dansen nu :) Docktillverkningen ;) as najjjs! taggad som 17!
Jag ahr insett idag hur mkt jag verkligen älskar dansen, liksom och det här är kanske sista året jag dansar på marie küller? :( *suck*
Efter dansen satt jag, jenny och jennifer kvar där uppe och vänta på bussar, så hör vi hur Emma typ börjar skricka och ropa och bli glad.
Oså kommer Nella gåendes där!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D Min gammla danslärare! hade henne för typ 2 år sen ? sen flyttade hon. Men nu har hon flyttat tbx till Örebro! HAPPPPYY!
Och hon kände igen mig :) hahah
vi kolla på varandra oså ba nämen! :) haha kramkalas då asså! :)
ÅÅÅÅÅÅÅHHH jag är så glad! bästa dansläraren ever!! <3 :D
kan verkligen inte sluta le :P

ajaa nu ska jag kolla klart på spårlöst och läsa igenom kemi! :*

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0