ny vecka!

snartt ny vecka!! ;o helgerna går för snabbt och är för korta..
kulturnatten igår :) gick kanon! satte danserna varej gång och satte sångerna :)hann typ aldrig vila.. 4 föreställningar vare dansa och sjöng i första, dansa i andra, dansa i tredje och dansa och sjöng i sista! sen kolla jag och mamma på Antes & Filips skräckfilm :)) grabbarna är ju bara för bra <3 :)

sitter här nu och skriver på mitt pm.. ska va inne imorn! ;o jag lär skriva hela kvällen!
vi har volleybollturnering imorn oxå, får väls e hur det går.. vi lär väl komma 2a som vanligt ;) men men!
ajaa ska åka upp till digerberget starx och Fira kusin Pernilla :) gött och komma ut! as najs väder ute :)


ÄLSKAR LÅTEN! <3  helt klart favoriten!
den ska jag lätt ha på mitt brölopp  och begravning! <33 :)




SNART ÄR SANNA HEMMA!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D <33333
ajaa pusshej <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

JA SNART AR JAG HEMMA! :D

2010-03-14 @ 16:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0