SANNA ÄR HEMMMAAA <3<3:D:D

hejhopp! :D
okej måste skriva om igår, vi hade volleyboll turnering hela dagen! :) vi tjejer i klassen kom 3a och våra killar vann :) Av tjejerna vann A :D jess över B as göttt ;) där fick dom som va så kaxiga före!!! :D HAH
ajaa, åkte in och dansa, i klackskor.. höll på att dö -.- ajaa

idag :D jag kommer in i skolan och sen en mörkhårig tjej i rosa adidas tröja oså ser jag att det är sanna!! :D och jag blev så glad så jag hoppa och kramades och grät! :') <33333 som jag har längtat på denna dag! :D
sen hade vi nationella i engelska, två st... först läs och sen hör :) men det gick nog fint :)

sen har jag inte gjort nånting idag, orkar inte..
imorn är vi iaf lediga och då ska jag åka med mamma in och jobba en stund, måste visa att jag vill ha sommarjobb oså :)
sen går jag nog till Sanna och sen åker jag med 5 bussen till örebro och tränar! :)
 låter kanoners tkr jag! :)


pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0