sliten söndag.. :)


känner mig helt utpumpad vafan ;o ajaa..
gårdagen :) fixade mig och åkte in till linde hoppa på bussen och satte mig vid Elias :) sen gick vi till Donken och vänta as länge på bror och Malin :) sen åkte vi as tidigt till Strike, vet inte vrf men men, satt typ och dryga där as länge osen bowling :D
haha skönaste grabbarna som bowla före oss, jag och malin leta reda på klot oså säger en ba hittar du nå bra eller, jag ba neä inte riktigt så hjälpte han oss :'D hahah as söt! och sen sitter vi vid banan och väntar på våran tur då ba säger en annan ba ja det va ju hon som skulle blablabla till mig. och jag ba ja det va jag och massa! :'D as kul vare iaf! :) alla drev typ med mig igår ;/ men han bad iaf om ursäkt :) hha

Men jag var fasiken kung igår :o helt sjukt!
Elias var sämst ;) hahah iaf i början :) hah allt sluta iaf med att elias vann typ med ett poäng över mig :( men jag kom tvåa :) sen kom malin och sist bror :)
Kul vare iaf :))

jag är as stolt! jag brukar typ vara sämst på bowling :')
Kul att vakna upp idag och det snöar som fan ;o trött som 17 är jag ;/ men jag är förkyld som 17nu oxå så det är kanske inte så konstigt?
Senare ikväll ska jag iaf in till Nora och ta kort med Hanna, Emina & Cissi till bilden i skolan :) blir kanoners!
men nu ska jag bänka mig framför teven och sätta på en film tror ja :)

Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0