snart helg! :D

jag har verkligen längtat på helgen sen i måndags! jag vill bara att veckorna ska gå fort så sanna kommer hem :))) <3
prata med henne nyss fresten! :D ska hälsa till alla ;)

skolan idag, skön dag :) tekniken, kanon! hemkunskapen kom två fårn banken och prata budget oså med oss, fick godis! kanon! Svenskan, skrev lite men ska skriva mer ikväll och så! kanon!!
haha jag, cissi och elvira satt och spela skitgubbe på håltimmen idag.. jag förlora varenda gång :( inte så kanon..

aa sen B-språket, jag och linn ska inte byta grupp för vi kan mer än vad vi tror kom vi fram till idag :D hahah <3
när jag kom hem vart jag så sugen på glass, så jag gjorde glass och varma hallon ♥ mii lööv!
aa nu måste jag städa iaf.. ;/

skriver nog senare!
pusshej <3


Kommentarer
Postat av: Rebecca

åh det lät gott med glass och hallon :D

2010-03-04 @ 16:33:55
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: johanna

jaduu! :D jag älskare!

2010-03-04 @ 22:04:46
URL: http://jjjohannarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0