snart påsklov! :D

hejsanhoppsan!
inte skrivit på ett tag men men har inte haft nå speciellt att skriva..
har haft as mkt nu på tre dagar.. måndags nationella läs i spanska, tisdag nationella hör i spanska och läxförhör SO (Kalla Kriget) Idag: Biologiprov, arv & sånt :) Kemi, Eld & säkerhet :)

så det har mest vart plugg dom här dagarna,, ;/ roligt liv jaoo! ;)
ajaa idag, svenskan, jag jobba medans sanna satt och prata med mig bakom :'D hahah sen matten fick jag reda på värsta saken på dagen... En gammal kompis, som jag tyvärr mist kontakten med.. Hennes pappa dog igår och det är så j*vla hemskt! Han var en sån härlig och rolig person! alltid glad! ;/ usch.. vila i frid! ♥

Sen gick dagen vidare med biologiprov, gick nog bra :) Sen Kemiläxförhör, 34/49 :) G va 24 så är nöjd iaf.
Sen gick jag & Sanna upp till konsum och köpte älskade kycklingbaguette och gick till skolan och mulla :D hellre kyckling än skolans äckliga raggmunk.. ;o
hahh så där satt vi, lite picknik asså :D haha sen olweus, kollar Hair :) typ muppigaste filmen..

Sen på a-tiden gick jag & sanna till Tekniken ist för våra vanliga a-tidsplatser :) Gjorde mer på våra teknikenergiuppgifter :) så där va vi själva med massa pojks :) Typ as soft! härligaste killarna oxå :p
Bassa skulle hjälpa sanna med sin och hon skulle ha ett hål i nånting :) och då tar han sin kniv oså typ "högg" han sig i handen :o stackarn! <3
hah :) men men man som han är så bet han ihop :)
Sen gick jag till mamma en sväng, prata med Katrin om jobb i sommar och fick med mig massa papper hem som jag måste läsa :)
Och nu känner jag att jag ska hoppa in i duschen och plocka fram kläder & påskkläder tills imorn :') <3
 
jeflar vad långt inlägg det blev ;/ ajaa
pusshej <3

You make my day much brighter bby :*


Kommentarer
Postat av: Sanna

hihi bilden :D <3

2010-04-01 @ 15:30:55
URL: http://saaannapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0