sverige fyyfaaan!

hur röstar sverige egentligen!!!???  det är ju så man blir dum i huvudet hur ni röstar!! ;/ ååh ajaa..
liksom pernilla wahlgren och hon nu som jag glömde bort vad hon hette!! ;O vrf liksom inte alcazar, pauline, crucified barbara eller helst av allt Kalle moraeus & orsa spelmän!? nej nej :)

idag, sov riktigt länge, typ 12? :) då vare bara upp duscha och äta snabbt. in till nora och handla med mamma. Köpte presenter till bror som fyller 21 imorn :*
aa sen gick jag och mamma ut och gick typ 4 kilometer! älska vädret :D


ute :) stekarN


hoppkort! :)


jejj mamma är grymmm! :D



sen har det varit en lugn dag. har inte gjort nånting resten av dagen göttmos! :)

aa har inte mkt att skriva, får se vad som händer imorn.. om jag blir iväg skickad hemifrån! :) ajaa

ajust, igår när jag va själv hemma anmälde jag min mamma till tjejplanet, ni vet mixmegapol grejen! jag och min bror skulle hålla det hemligt för henne men hon kom på det idag så men men :))

pusshej & godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0