tisdag..

asså jag är så sjukt skoltrött.. ingenting stannar kvar i huvudet ;o visst det kanske inte gjorde det förut heller men isf är det mindre som fastnar nu! :o helt tomt..
aa dagen har iaf gått undan rättså.. gympan seriöst! jag är fan oturen själv ;/ typ stuka handleden när vi körde volleyboll, sen sörva pontus och då bröt jag fasiken fingret(eller inte) sen gå sköt emina eller martina? en boll i ansiktet på mig XD hahah
bilden va typ bäst iaf, vi ska göra ett typ grupparbete. man får antingen filma eller fota. Och min grupp ska fota, så vi hade med smink och hanna hade emd sin kamera för att vi skulel börja idag. oså satt vi coh skulle börja sminka oss. Då kommer vi på att vi kanske ska tänka efter lite mer hur vi ska ta. Men vi måla oss iaf. emina va normalast iaf! jag va fasiken värst. typ clown! :'D haha så gick vi runt i skolan sen ;) fiina flickor<3

all olycka dras till mig, igår sträckte jag mig typ i hela ryggen och gjorde nå mysko med knät.. vänta bara och se vad som händer imorn ;s
imorn slutar vi 1 :D pedagogiskt eftermiddag! göttmos!
efter skolan blir det nog iaf in till örebro, hitta på någe och sen dans på kvällen :)

men nu måste jag plugga.. kemi prov imorn ;s

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0