tråkiga söndag..

tjoo!
imorse vakande jag upp i ett kallt rum kan jag säga!! :o shit.. gick och sa till Lexi att hon skulle väcka Pontus, Joel & Sanna som låg i ett annat rum xD och duktiga hund så gör hon det ;)
jag låg dårå i ett annat rum för att Pontus & Joel var typ hyper igår/inatt och eftersom jag skulle upp och jobba så kände jag att jag va tvungen att sova ;) hahah
aa gick iaf upp åt frulle sen började jag gå vid 10 typ kom till ica vid typ 10 i eller nå, lång tid som fan tog dt att gå iaf :) satte mig i kassan satt där i 2 timmar sen lite rast, plocka lite varor sen har jag suttit i kassan i 2 timmar till, rätt soft! gött och få dubbelt upp med money :) ♥

aa men men jag måste plugga ihjäl mig ikväll typ.. har biologiprov på onsdag och "inte ett läxförhör men större än ett" i kemi på onsdag och SO förhör på tisdag. sen har jag säkert Nationella som gräddet på moset.. 

lägger upp lite bilder från Danskvällen nu oxå :)

 
therese, Sanna & Jag :)


Jonte & Jag Tor & Sanna :)<3


Joel, Pontulina och Jonte "italienaren" <3


Joel & Pontulina <3

aja fler bilder får ni kolla på AbsolutSaanna @ bdb :*

Pusshej <3


Kommentarer
Postat av: Sanna

haha vem har gjort alla stjärnor på bilderna ?^^, <3

2010-03-28 @ 20:24:24
URL: http://saaannapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0