tråkigaste sporten = handboll!!

hejigen!

aa jag, bror och malin åkte in till linde förut, höll på att dö förut! hitta inte min lypsyl!!!! :O är seriöst beroende ;/
aa iaf :) åkte typ runt en sväng i linde först sen åkte vi till hallen och träffa sebbe, satte oss och kolla handboll! sen åkte vi ner och åt pizza :( usch! ajaa sen upp igen och kolla, pontus och malin åkte hem och hämta malins grejer och jag stannade kvar i linde och kolla på när lillasyrran spela :)

sen kom dom tbx då satt vi & sebbe och kolla på typ herrar div 1 :) fanns ju iaf nå att kolla på :D hahah <3
sen skjusade jag & bror malin till bussen och sen åkte vi hem, så nu sitter jag här. Men ska snart ta och plugga spanska, kom på idag att jag har prov på tisdag (y' bra gjort johanna!


jag och malin cpa lite förut så kommer lite bilder nu :))







slut i rutan! nu ska jag plugggaa...

pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0