Grattis Sarah Bertilsson <3

morsning korsning!

Grattis till Sarah som fyller 15 år idag :)<3

vaknade ganska tidigt idag, rätt skönt att komma upp så dagen inte bara försvinner! :) gjorde lite frulle och satte mig framför teven och kolla klart på baksmällan, somnade till den igår XD haha men jag har ju sett den förut men iaf :)
Kollade bara på Sommaren med Göran och ja halva baksmällan igår :) så ska väl ta och titta på den tredje oxå!
As gött väder idag oxå :) och jag kunde inte åka in och träna imorse heller.. hade as ont i halsen igår och nu är jag helt snorig.. ;s usch.. och jag har inte tränat fysen på as länge nu! så jag känner att jag måste röra på mig!
ajaa, är ensam hemma nu. Mamma kommer väl hem runt 4. får väl se vad som händer ikväll :)
Det blir säkert in till Sanna eller någe :D <3 som vanligt ;)

Satt och kolla lite kläder förut :) så nu vill jag ha sommar!! :D seriös blir tokig på snön snart.. det kommer ta år innan snön smälter ;/ jag går snart utoch börjar skotta bort snön fårn gräsmattan och lägger mig där och solar! haha Fatta sommar, alldeles brun och ååh :) ja!
oså vill jag ha reda på premillinära intagningen nu oxå! :) Vill veta om jag kommer in i uppsala! då är det dax att kolla nånstans att bo, typ elevhem eller lägenhet med Limpan :)
Vill till Spanien med spanskan nu oxå!

Tiden borde gå fortare helt enkelt! :)

bild på beställning! :D Min kudde som jag gjorde :) Sanna broderade J:et med elefanten och jag gjorde en kudde av det :) fin javet! <3

nu ska jag gå och göra nånting ;/
pusshej<3

Kommentarer
Postat av: Sanna

åh va söt kudden vart :D vad glad jag blir!

2010-03-20 @ 23:32:39
URL: http://saaannapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0