bara några timmar kvar! :D

Det känns fasiken overkligt! ;o vi har egentligen inte jobbat så mkt och endå så är vi 10 kids och 3 vuxna som drar till Spanien ;) ååh grymt kul kmr man ha!
det är inte liksom alla dagar man åker utomlands med vänner ♥ Hoppas det är sol och varmt asså!
Jag vill bli brun :(

Packningen är iaf typ klar :) Kameran är med plus typ hundra batterier ;) hahah här ska det tas kort! :D
Kommer nog skriva nån dag här på bloggen annars har marie (spanska lärare) kirrat en blogg tydligen som vi ska skriva i men aa :) skriver nog hellre i min fina ;D haha
 känns lite ovärt att gå och lägga sig och sova när man ska upp om typ 5 timmar ;/ men antar att man behöver sova lite för man kmr ju inte få mkt sömn när Wille & Jesper är med ;) nej söta är dom, vi kmr ha så kul! :D

alltså är helt pepp nu asså :D är helt uppe i varv! men trött oxå så jag ska gå och sova några timmar! :*
Hoppas att det är awesome väder i spanien och att det regnar här hemma så vi kmr hem brunare än er! HAH!


lite gammal bild men iaf från thailand! :D

aa jag vet att ni kommer sakna mig men så länge är jag faktiskt inte borta! ;)
haha
PUSS & KRAM ALLIHOPA! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0