Fredag <3

halojsan! :)
jobbet igår.. ja det gick fort men inga kommentarer på slutet asså ;)
mamma köpte film när hon lämnade mig så det blev faktiskt tjockismat ( pizza :( ) och kolla film! vart först dirty dancing 2 :) sen kolla jag själv på step up :p seriöst älskar dom filmerna! danserna!!!!! ÅÅHHH :D
typ moose dans i trappen i 2an!! :D älskarT

:D

aa sen blev det iaf sova, tänkte sova länge idag men nej jag vaknar av mig själv typ 9 ligger kvar och degar oså sen typ upp åt frulle och kolla nån konstigt film. Sen typ kollat lilla sjöjungfrun osen datorn ;) haha

ikväll ska jag iaf sova hos Sanna och vi bestämde oss nyss för att dra till club nordic ikväll ;) GUUULD! nu måste jag leta kläder ;o
pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0