HEMMA <3

tjenixen!! :D
seriöst skönt att vara hemma säger jag! :D

sprang runt till halv 1 natten till lördag och leta efter kameran och ladda in musik på mobilen och packa, sen vart det upp 6 och åka till Gustavsvik gk, packa in bag,vagn och väska i bussen oså bar det iväg :)
dampa med Jenny upp ovanligt nog! kom upp typ vid 11, då vare mat :o sen ut och spela 18hål sen mat igen :O sen typ chillll :D Sen imorse vart det upp 6 ner och åt frulle, gick ut och spela 18hål vid 7 på morgonen ;o sen mat, sen ut och spela 19-27 :)
packa in och åka heeeem <3 :D
Sänkte mig igår :)(y' gick på hcp (handicap) idag på 18. Sen 19-27 sög pung rent ut sagt ;o typ 13 poäng! :D hahaha go johanna! ;)

men men, mkt skratt och härliga personer så det va fint :)
Påvägen hem vart det dunka musik, solbrillor och pluggning av so och prata teckenspråk med Jenny ;D haha
mackedonken oxå, usch int bra. Tröck typ i mig en mcflurry på 7 skedar! snacka brainfreeze ;) hahah

Sen kom min bror och hämta mig i örebro då vart det dirket till linde och ut till golfbanan :'D stod och slog oså ;)
sen har han retat mig för mina brännor, typ sidorna av nacken, pannan och sidorna vi ögona och efter pikén på bröstet! fint asså ;D
men nu har jag skapligt ont i huvudet har knappt sovit någe så nu blir det sängen kan jag säga! :o
pusss<3

(lägger in bilder imorn ellernå )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0