Hurtmurt Johanna :D

tjenare! :D
igår dansen, bra i början sen sög det! fick fan damp!!!!! :o
sista träningen med Linn så det var synd men jag slutar nog i höst iaf eftersom jag troligen ska gå i Uppsala :) Skönaste personen jag träffat!
Sen åkte jag iaf och gick hem till Sanna och sov hos henne :) myyys!<3
Sen ringde väckarklockan 07.10 för mig imorse. Vi har studiedag men vi som ska åka till spanien skulle ner till skolan och bre mackor åt lärarna men det var rätt chill iaf! Sen drog jag hem till Sanna och väckte henne.
Så var vi ute och gick med Lexi och sen bakade vi chokladbollar ;) muuuummma! <3
Sen åkte jag med mamma till linde och tog nyss pass till spanien. Ser ut som fan på det men ajaa..

Sen hade inte mamma tid att köra in mig till sanna så då tog jag brors gubbcykel utan växlar och trampa in till Nora ;) dukitgt!
Joel & Jonte var här när jag kom så vi chill bara sen drog dom och då tvingar sanna med mig till Norvalla så har vi sprungit nu oxå :) Trodde jag skulle ha sämsta konditionen ever men vafan hade helt okej :o
Skönt nu iaf, känner sig fräsch oså :)

nu väntar jag bara på att Sanna ska komma ut ur duschen så jag får duscha ;)
Imorn börjar vi tio i nio. skööönt! :)
Sen får jag se om jag drar upp och springer innan jag jobbar eller om jag cyklar hem och sen tar bussen in och jobbar :) Sen taggar vi helgen:) ska spela open :D ( golf asså ;) )

Sover iaf hos Sanna inatt igen :*
puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0