lördag <3

orienteringen gick bra :) blött som fasiken bara. Hämtade upp Sanna så åkte vi upp till Digerberget, fick typ starta när vi kom så jag sprang mot ettan, och där sprang jossan och var vilsen! sen kom sanna 1 minut bakom :) så vi tre sprang tsm sen!
tog alla kontroller :D duktiga är vi!
 byssorna satt limmade mot benen när vi kom in och vi hade sjöar i skorna! blää.. Sen åkte jag och sanna ner till skolan, jag lämnade tekniken. Sen åkte jag och lämnade Sanna och sen hemåt!
duschen direkt asså :D gött som fasiken vare <3

Sen har jag bara degat för blev hur seg som helst efter orienteringen.. men skönt det!
Är ledig imorn oxå :) så blir att åka till örebro och leta bikini och nå linne typ :)
ÅKER JU PÅ LÖÖÖRDAG! <3 :D fan fattar inte att vi ska åka :))) men kul kmr vi att ha! sol och värme ist för det här eländiga vädret ;/

aa ska nog gå och sova strax! annars orkar jag väl aldrig träna hypertjejerna imornkväll ;s ;O
hah puss & sovgott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0