ojojoj! dåligt med uppdatering här ;s

har faktiskt utsäkter! :)
har haft repetioner och genrep och vårshow! :) därför har jag inte skrivit någe. Har även inte orkat, har blivit sent oså :)
hade iaf vårshow torsdag, fredag och två stycken i lördags :) Mamma,Hans,Mormor, Anita & Sanna var och kolla i torsdags :) mkt trevligt! <3
fastnade i dockkjolen då men jag kirrat asså ;)
hah grymt kul dom dagarna! I lördags hade jag bara street, och i sista föreställningen innan vi skulle upp så scen kom jag på att det var min sista dans :'( så självklart började jag gråta. Sprang och hämta papper, dansade med tårar i ögona! grät efteråt och sen på applådtacket stod jag där och störtgrät :) Seriöst ingen dansskola är bättre än Entré! om man ska dansa ska man dansa där helt klart!

Efter showen satt jag,jenny,jennifer och max kvar på scenen och jag och jennifer satt och stört grät :( lärarna tryckte väl att nångång skulle tårarna ta slut men nej! usch vi grät och grät! :(:(:( sorgligaste ever <3
Men jag kommer lätt komma från Uppsala och hälsa på och vara med och dansa med mina tjejor! OCH om jag inte trivs flyttar jag ju hem och fortsätter dansa :)

Idag då: skolan, kändes som jag inte hade vart i skolan på as länge fast vi var i skolan i fredags ;o konstigt! men denna dag har vart skön. Typ inga lektioner. Imorn har vi bara orienteringsprov med start mellan 11.00 och 11.30 så vi får väl se om jag springer vilse i skogen! :) Ska hämta upp Sanna imorgonbiti för jag hinner inte åka in till henne ikväll :( måste göra biologi och so:n! ;/

aa sen är vi lediga på onsdag då blir det nog åka till örebro och köpa bikini, för vi åker till spanien på lördag med spanskan i skolan :D <3 najs! åker på lördag och kommer hem onsdag nästa vecka :) sen veckan efter det slutar vi :o det är ju sjuukt! ;/




våran dockdans från repetionen i onsdags tror jag :) <3 jag som tar upp nått i början och slänger bort ;p haha grön kjol <3





älskar låten asså sen en av ragga danserna i veckan! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0