SANNA EVA PERSSON <3

seriöst :( gick in och kolla som vanligt på hjärtats blogg oså ser jag inlägget! <3 Satt och fick tårar i ögonen ju :$
http://saaannapersson.blogg.se/ <3

Så nu måste jag skriva miinst lika fint tbx ju! :)

Sanna Eva Persson <3

Vi har egentligen inte känt varandra så länge, vi började i samma klass i 7an. Vi umgicks med helt olika personer och allt ;o
Sen en helt vanlig dag så bara följde jag med dig hem! Vi klickade verkligen tsm, låter precis som Sanna skrev värsta kärleksdramat här asså, men vi klickade verkligen som vänner.
Vi var ganska olika och vi är det fortfarande men endå så är vi så lika ;/ visst är det konstigt?

Vi har verkligen gått igenom så mkt tsm och vi har gjort så mkt tsm! :) gråtit, skrikit, skrattat och allt <3
nu när jag läste det du hade skrivit var det första jag fick upp i huvudet när vi skulle gå hem till dig och jag drar mig i leran i skolparken och du bara stog och as garva åt mig :'D hahah <3
Fler sånna minnen får vi i sommar gumman! du & jag! ingen slår oss <3

Du finns alltid där vid min sida. När du var i Thailand i 2 veckor trodde jag att jag skulle dö ;o även fast jag var hos dig hela veckan före du åkte! Det var så tomt utan dig! och när du inte är i skolan, man känner sig verkligen halv ;o andra halvan saknas verkligen! <3
Snart går vi åt skiljda håll, men vi kommer aldrig skiljas iaf! <3
Älskling du är bäst! Ingen slår dig <3 Finns ingen som är så bra som du är och det kan alla andra hoppa upp och sätta sig på!

Finns inte mycket mer att säga än att jag älskar dig Sanna Eva Persson <3



Kommentarer
Postat av: Sanna

JAG ÄLSKAR DIIIIIIIIIIIG (L)(L)

2010-05-12 @ 16:44:35
URL: http://saaannapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0