SOOOOL! <3

halojsan! :)
Club nordic igår sög pung! ;) hahah det var okej typ första timmen sen vart det allmänt drygt ;s
En (ursäkta ordet) neger tjej som tryckte sig i dörren in när jag och sanna skulle gå ut en sväng så jag putta te'na lite då vänder hon sig om och sparkar mig på låret! jäla (ursäkta igen!!) FI**A! åh fyfan vad sur jag blev! ;/
aa eftersom det var så tråkigt så åkte vi med Erika och Micke hem oxå :) Hem och åt och sen sängen! :) både jag och sanna var helt slut ;/
tror nog båda somna rätt fort! :) och sanna har låtit som fasiken nångång under natten :'D haha kul vare!

blev upp rätt tidigt, åt frulle. Bakade kladdkaka :) sen typ deg! sen vart vi så sugna på the sims så vi satt och nörda det ;) haha
Sen åkte jag med Frida (kusin) hem för mamma skulle klippa henne :) Så åkte med i hennes lilla nya räser ;)
Vart direkt ut i solen och ligga och steka.
 och nu blir det ut till golfbanan och träna :) korta short kan jag säga!! ;o

pusshej <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

höhö jag drömde väll nå roligt antagligen ;D

2010-05-15 @ 17:14:21
URL: http://saaannapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0