sötaste tjejerna!

tjenixen i lådan! :)

skolan idag, fan höll på att inte komma ihåg vad jag hade gjort ;o men skolan iaf. Dagen började med lååång svenska skrev klart om min författare, Selma Lagerlöf. Det är hon på 20lappen ;) haha visste inte det förut men nu vet jag :D
Dagen fortsatte med matte, skönaste lektionen! sen biologi, fast då gjorde hälften av klassen labbrationen i nationella i fysik. Men vi i andra halvan satt i mediateket och skrev om en resa till mars ;/ mupp men men, ska jobba as bra med den vill fasiken ha det där vg i fysiken..
Sen kemi, höll på att dö... Ont i magen som faen! ja mensvärk för dom som nu inte fatta det..
och efter kemin har vi håltimme så då låg johanna på golvet som en köttbulle och cissi tog kort :'D haha men men, på olweus kom vi fram till att jag har ljusast ögon i klassen och massa.
A-tiden, kör sen sista tiden gick jag till syslöjden och skulle sy klart kjolarna men nej nej, dom ficm jag ta hem :)

Sen blev det snabbt hem, byta om oså sen in till linde och golfbanan. Gick några hål med min broder :) Sen tränade jag tjejerna! :) SÖTASTE EVER!
eller okej en irriterande, kan ju skriva att hon var irriterande här tror endå int hon läser mig blogg liksom ;) hha men söta var dom :) <3 och kul hade dom och vi ;p
skönt med lång helg nu! känner mig helt trött i huvudet.. man tänker typ inte på någe annat än skolan! och just nu dansen oxå för min del. men annars är dt skolan, skolan och skolan!

Imorn ska jag iaf jobba eftermiddag :) och på Fredag åker jag och sover hos min älskling :* <3
men nu blir det väll kolla film eller någe sånt trevligt :)
pusshej <3


Kommentarer
Postat av: Sanna

hihi längtar redan till fredag! <3

2010-05-13 @ 14:52:41
URL: http://saaannapersson.blogg.se/
Postat av: johanna <3

<33 griseknoa<3

2010-05-14 @ 14:17:45
URL: http://jjjohannarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0