göttmos

tjolahopp :)

känner mig helt död i huvudet efter denna dag, åkte med Anki till örebro imorse, checka in hennes lilla lägenhet ;)
Sen gick jag på stan coh väntade på att tiden skulle gå innan jag gick och mötte finaste Jennifer så traskade vi mot Espresso House och beställde varsin chailatte och satte oss och skrattade och pratade och tog fina bilder och pratade dans :)
Sen kom mamma in till örebro och vi åkte till elgiganten och köpte ny dator till mig och sen till ikea <3 och sen till mormor och morfar :D
sen hemåt och jag satt och tog fina bilder med nya datorn :D hah och imorn blir det av hemåt :) och sen hem till David typ direkt så han får fixa med min dator, min man är tekniskt förstår ni och det är inte jag! :) Han kan säkert sånt där :)  Så jag sover där så jag får lana med min dator sen ;) hah
ja mycket mer har jag inte att säga nu så tack och hej för mig!
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0