halsfluss....

hejsan hoppsan.

nu har jag vart dålig med detta bloggandet igen. Men jag har inte orkat eller haft lust så :)
Har inte gjort så mycket iaf. Varit med David, blivit sjuk. Min hals har blivit så svullen så jag har inte knappt kunnat svälja..
Blev hem skickad igår från brandstationen pga att jag hade feber. Sen hade vi öppet hus och det gick jag på efter att ha sovit hela dagen. Följde med älskling hem och sov där. Vi kollade på Mysteriet på Greveholm :D glad tjej! men vi måste kolla på dom andra avsnitten oxå eftersom vi bara kollat på hälften :) hah
Åkte samtidigt som han när han hoppade av bussen vid skolan och jag fortsatte mot stationen och sen hemåt. Kollat på film och sovit. tyckt att jag blivit piggaremen halsen har vart svullen så jag, min moster och kusin åkte iväg och kollade det.
Dom pilla i halsen för prov för halsfluss men det va negativt. Sen fick jag ta blodprov för körtelfeber som oxå va negativt, och bara för jag va så svullen i halsen fick jag ta ytterligare ett blodprov som gav nånting så fick gå till en doktor som sa direkt att jag hade halsfluss... så nu ska jag äta pencillin i 10 dagar 3 ggr om dagen... och 3 dagar efter att jag slutat tagit medicin är jag frisk och smittar inte längre och tabletterna är jääättteee stora, särskilt när jag är så svullen i halsen ;/ jäla bajs asså :( Så nu får jag inte pussa David på 13 dagar :((( <3 stackars mig :)
Men han är ändå i Östersund nu i helgen så :) Åker hem imorn, och får inte gå till skolan imorn heller.. Roligt att ligga här hemma liksom  ;/ men nu ska jag sova!
Godnatt gott folk <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0