hem till uppsala idag

hejhopp! :)

ja dagen... har inte gjort nånting. Packat! och har ändå inte packat klart, åker ju hem idag så kan va bra att ha med sig allt hem :)
Och på sjuksidan börjar jag väl bli bättre men blir helt seg av pencillinet och har fortfarande ont i örona och i halsen. Men svullanden har som tur gått ner så man kan äta lite mera nu  :)
Bra det så mormor inte behöver ringa till mamma och säga att jag blivit smal ;) hah sötmormor!

ja tror jag ska skriva lite pm på bussen sen och sen när jag kommer hem ska jag skriva klart det förhoppningsvis! Det ska ju vara inlämnat idag men har ju varit så pass sjuk så hoppas att jag åtminstonde kan få lämna in den imorn ist ;/
men nu ska jag och mamma beställa tåg biljett så jag skriver väl senare :)
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0