korv

tjenis! :D
 
idag har det varit lodisdagen.se!!! mjukisar och cultuströjan som är dödsvarm och inte fixat sig nånting. såå skönt :D
Dagen har gått rätt fort faktikst.. matade varandra på vård och omsorg och började med grupparbetet sen fullt med andra lektioner. Men på engleskan fick vi gå hem om vi ville så vem tackar inte nej till det! :D
nu ska jag ta och packa och fixa innan jag ska gå till utk och kolla när David tränar för att sen följa med han hem :) fredagsmys! sover hos han inatt oxå. Skönt!
pratade med min käre bror nyss, han sa att han fått operationstid och jag började gråta såklart! 14 februari ska dom såga i min bror... (men bara i käkarna...) usch, min bror <3
men nu ska jag kila..
PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0