lite trött?

tjenixen :D
Sitter i köket med Sandra och sjunger med till låtar på spotify! myyys :D
Skolan idag, matte och sen idrotten, haha jag och Vera va hejjarklack och sprang runt och skrek på Patrik och Erik :D hahah sen SMOn! roligaste, trekamp(-kant) vi fick gå ner i tunlar och gå :) fett roligt! :D men läskigt jag ramlade fram länges när jag kröp så fick tuberna över huvudet ;) lite smärta har ingen dött av.
Sen vart det hemåt och vänta på att Sandra skulle komma hem så vi kunde gå till Gränby :)
Vi fastnade hos Gina Tricots lilla rea, 50 % .... illa en skjorta följde med hem och johanna hade ju presentkort :D

Vi bestämde oss för att räkna chipsen i pringelsröret, ni vet på reklamen säger dom att det ska vara 100 stycken, så vi har suttit och gjort ett streck för varje chips.. och nu va vi på 90 så hälde ut och Sverige suger.... det var 3 extra!! TRE STYCKEN!!!!! jag är besviken... FÖÖÖR många :(

men men nog om det :) Jag och älskling kollade klart på Mysteriet på Greveholm igår :) eller jag kollade och David typ sov :D  Men nu ska jag sova för jag är jätte trött och Sandra över driver som fan för att jag ska kolla åt sidan som jag alltid gör när hon gör det men icke :D haha

Skolan imorn sen sover jag hos David har jag bestämt och han ska hjälpa mig med mitt PM :) <3
så Sovgott!
PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0