örebro nästa.

jahaa, härligt väder när man kollade ut ur fönstret imorse.. Typsikt höstväder med regn, tråkigt är det iaf.
Ja och Örebro idag för min del, ska in och träffa Jennifer, fika och prata en massa :) Ska åka med Ann-Catrin in, nu när lillan har fått körkort så måste man ju se hur hon kör ;) Ska följa med och se hennes lilla lägenhet i farten oxå :)
Sen blir det att ta bussen efter att ha myst med Jennifer på Espresso House och hoppa av i Sandbacken och gå till mormor & morfar <3
Mysig dag tycker jag :) Så nu är jag klar, har fixat mig och kläderna är på :)
Men en skön klädsel idag tack vare regnet. Svarta legins, svart linne och en grå mysig långärmad och halsduken såklart :) Håret fick bli en inbakad fläta! Är ju inte så stor idé att fixa håret när det regnar ute ;) hah men men Jennifer tycker jag är söt ändå!

jaa nu mer roligt har jag faktiskt inte att säga så tack för mig och ha en bra dag i regnet allihopa!
PUSS <3


en rolig bild för att göra alla glada i det trista vädret ;D

Kommentarer
Postat av: Jennifer

stumpan du är alltid söt! :D

2010-11-03 @ 11:02:32
URL: http://jennniferholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0