på väg hem..

hejhopp galopp!
sitter på bussen nu påväg mot Västerås :) Är i Enköping nu så det är inte så långt kvar, skönt det!
 nu kom det på en snubbe med massa kartonger som han ska ha tydligen där jag sitter, det är jag och en mamma som sitter där man brukar ha barnvagn vet ni, med 4 rullväskor! jag har en och hon har 3 och då ska han ha in dom där oxå... är han seriös eller... ååh idiot :/

men skönt ska det bli att komma hem iaf, min käre bror kommer och hämtar mig på stationen i örebro och kommer så på perrongen när jag kommer oxå :) snäll han är va :D hihii
 och jennifer sötnos haha ni ska få se vad hon har skrivit ;)

"Det var en gång en flicka som hette jennifer hon dansade på en dansskola som hette entré. Där träffade hon en annan flicka vid namn johanna. Dom två blev snabbt vänner och fick många roliga dagar tillsammans. De skrattade alltid och kunde aldrig sluta. De växte upp och en dag så flyttade Johanna hemifrån till en konstigt ställe kallat UPPLAND. Jennifer kände sakta hur hon började sakna johanna...
Ändå så blev det aldrig tid för jennifer att åka till UPPLAND och träffa johanna. Efter det dog johanna pga av brustet hjärta, hon hade nämligen insett att hon saknade jennifer för mycket.

så vill vi ju inte att det ska sluta, eller hur?"

haha sötnos!! <33 det är min prinsessa det :D
men nu ska jag åka vidare här och sedan springa till tåget!
puss <3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

hihihi :D

2010-11-21 @ 12:42:05
URL: http://jennniferholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0