pm:(

Godmorgon!
Härlig morgon av att först vakna av att mamma kommer in i rummet och ska ha nånting! Sen kommer min bror in (tror jag!!) och säger att han åker och hämtar mormor men här är jag i sömnkoma så jag minns inte riktigt om han gjorde det eller inte :') hah somnade iaf om och nu sitter jag här och har tillomed hunnit med en dusch OCH ätit frukost! ;)

Jag trodde att Pontus och Mormor skulle komma förbi här hemma och hämta mig när dom åkte förbi men icke! :(
Så idag ja ... PM skrivning på hög nivå! Den ska vara inlämnad imorn så. Eftersom att jag varit sjuk så har jag ju inte orkat skrivat. Kroppen har ju inte orkat och när man inte får luft knappt, ja då skippar man ju helst det. Eller?

Mamma bestämde iaf igår att det är bättre om jag åker hem imorn och går till skolan på tisdag ist, då är vi ju säkra på att jag inte smittar oså oxå så :) Skön att ha varit hemmma nu när man äter pencillin oxå så mamma får ta hand om en :D haha
men nu ska jag skriva PM så tjingeling hörreni!
<3

Kommentarer
Postat av: Ingela Rosengren

Sann syskon kärlek!<3 Sötisar!

2010-11-22 @ 17:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0