SNÖÖÖÖÖÖÖ <3

hej hopp i snöstormen!
hoho idag har det typ snöat hela dagen :D GLAD! typ värsta snöstormen, så nu är det massa snö! bra va?
ja dagen har gått rätt fort, estet på morgonen, sen lunch och sen medicinsk grundkurs och sen vård och omsorg! haha Eva va så söt idag, rodnade och allt :) vi körde tysta lekten och så sa hon att vi skulle få leka med lego :D Vi fick tillbaka proven oxå, MVG ;) jess!
på rasten där så gick vi ut några stycken och hade lite snöbollskrig och fredrik kastar en jätte hård på mig så blåmärke på ryggen nu! Sen kom David och några killar i hans klass ut och då springer killarna i min klass in och jag blir fast där ute och alla kastar på mig! SNÄLLA KILLAR!!

hah sen vart det bussen hem i stormen och linus och simon gick och kasta massa snöbollar på mig hela vägen från bussen och när jag kommer fram hit så är det massa barn som leker i snön så säger åt dom att vi ska ha snöbollskrig mot simon och linus och då startade kriget!! dom lyckades vända på det så det va alla mot mig, simon drog ner mig på backen och ungarna öste på med snö men kul hade vi!

nu ska jag sova, får se om man kommer till brandis imorn då :/
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0