möörkt :(

Halloj! :)

Visst är det tråkigt nu när det är så mörkt på kvällarna? Klockan är inte ens 17 och kolla ut. KOLSVART! inte kul! :)
Men men, denna tråkiga dag har gått ut på att inte göra någonting :) jag har lyckats bra. Har suttit nu på eftermiddan och försökt skriva engelskan men det går inte? Ska skriva lite mer ikväll och skicka in den imorn har jag bestämt.

Ja annars så ska jag ikväll vara med underbaraste ankiplanki ;) Sjukt länge sen nu så movienight ikväll! mysigt.
imorn ska jag in till örebro och träffa jordens bästa Jennifer Holm! <3 Fika och mysa. Sen blir det säkert stan en stund.
Åker förövrigt hem till Uppsala på torsdag. Saknar min David för mycket nu så dax att åka hem :) Sen ska jag ju självklart träffa mina flickor! ja lov är härligt ;)
haha nu ska jag inte tråka ut er mer för så hääääär tråkig är jag :D hoho
hej med er!
PUSS <3


gammal bild men vi är fina ändå <3

Kommentarer
Postat av: Ingela Rosengren

Jätte fin bild på er<3

2010-11-07 @ 13:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0