bästa dagen på veckan <3

Onsdag, skönaste dagen och roligaste dagen på hela skolveckan! :)
Började dagen med att Sandra kom upp och va piggare än mig när vi åt frulle.. det händer inte ofta kan jag säga! Så skapligt trött har jag vart idag, men men mot brandis och började med matte på morgonen. Gick rätt fort blev iaf klart med häftet, och ingen Jessica idag :( så jag har fått stått ut med Matilda & Sara hela dagen.. hmm;/
Sen hade vi idrott, vi gjorde ingenting! svara på ett papper i grupp typ om muskler oså, sen kom vi på ramsor till nästa vecka och sen sprang vi runt några och spela basket, tjejerna mot killarna och vi vann :D höhöh

mat och sen dax för bästa lektionen, smo! <3 idag skulle vi spruta med slangar :'D haha Jag, Matilda & Sara har missuppfattat allt idag och kommit med skönaste kommentarerna mot Patric och Markus idag :D haha men vi körde på och var bästa, starkast och vackrast! <3 haha vi körde först med den 75l/min eller vare är och sen 300 och sist 900! haha snacka om tryck i 900 grejen :o men jag och sara var starkast så inga problem ;) sen slog jag vad med Patric när vi skulle köra själva med 900, att om jag satt still utan att röra mig så skulle jag få en godispåse. men rörde mig lite och då fick jag ingen ;) haha eller lite och lite! men iaf :) Vi var den enda gruppen som fick godis när vi bytte om! vi var klara på 7 min typ :o hah vi fick 10 min på oss, förra veckan blev det 15 :'D haha så grymmma är vi :D <3
hahah sen Patric roligaste! vi hade ju tänkt på annat när alla nämnde slangar, jag matilda och sara så vi va ju mupp. oså säger patric ja vi ska ha trekaMP snart i undergångar( eller nått sånt) då är ni inte så kaxiga tjejer ;) haha och vi trodde han sa ja snart ska vi ha trekant tjejer... då är ni inte så kaxiga :'D hahah och vi reta honom som fasiken för det asså ;D hhaha så vi kommer få igen som fasiken för det :) men men helt klart värt det!

har pluggat hela dagen efter skolan.. skippade dansen och satt och pluggade medicinskgrundkurs hela kvällen inför gruppskrivningen imorn :) kommer nog gå bra!

men nu ska jag ta och sova! Skolan imorn och sen min David <3


våran fina gruppbild <3


och gruppbilden före kallrök dykningen :) jäääätttte fin johanna!! eller inte

nu säger jag godnatt
PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Ingela Rosengren

Ja han längst till vänster utan hjälm på kort nr 1........mmmmmmmmmmmmm

2010-10-14 @ 08:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0