dålig jag vet!

tjenare ;)
ja, att skriva i bloggen har man kanske inte varit så värstans duktig med på senaste tiden ;/ men jag har inte haft farken tid och inte något speciellt roligt att skriva om så :) men ska bättra mig :)

Idag börjar man iaf 10 i 1, göttmos! 2 lektioner, prov i vård och omsorg och medicinskgrundkurs. Så det är inga direkt jobbiga lektioner så :) Men gick upp rätt så tidigt idag ialla fall, så nu sitter man här :) Spotify på högsta volym och sjunger med för glatta livet :) hahah livet är bra!
Igår var David här på kvällen, mysigt. Min fina David <3

ja annars än skolan vet jag inte vad som händer under dagen, spännande ;) Kanon väder dessutom är det :D Sol och klarblå himmel. Underbart! Man saknar sommaren faktiskt men jag vill ha snöö nu :D mysigt och kul ju :) hah
men men nu ska jag ta och göra mig iordning för skolan!
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0