dålig uppdatering!!!!!!

hej :D
jag har inte orkat skrivit i bloggen asså, förlåt men jag måste sköta mitt liv lite oxå ;) haha
har inte så mycket att berätta ;D
i onsdags på SMOn hade vi kallrökdykning och jag, jessica och erik va i team ;) vi rädda två snubbar där inne så det va bra :D jag och Jessica satte oss sen och luta oss bakåt med tuberna så vi kom typ inte upp sen! hahah :D sen gjorde vi armhävningar oxå för att vi skulle vara duktiga och då kom Marcus och tröck ner mig på tuberna  haha då kom inte Johanna upp igen :D
men men!

I fredags var David här hela kvällen! mys framför teven, idol men Sassa åkte ut :( sen igår åkte jag hem till David <3 Träffa hans söta föräldrar och hans ena syster med bebisen och henne kille :) Mycket trevligt!
Sen gick jag och David och la oss i hans mjuka kalla!!!! säng och kollade på P.S I love you :) jätte mysigt<3
Sen försökte jag lära han att va sur men sötnosen kan inte, hah och sen så ramlar han ur sängen och typ dör :( sen så somnade han på mig hah och då somnade jag oxå så det slutade med att jag sov kvar där, myss <3 vi var vakna till typ 5 inatt hah osen har vi kanske bara sovit 5 timmar :D haha sen har vi bara legat i sängen hela dagen tills vi tog bussen mot stan ich skiljdes på bussen :( <3
Johanna <3 David

Så inatt ska jag sova själv!
hah och jag och sandra har lan sm vanligt på mitt golv! golvet är bäst <3
Godnatt!

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0