Gullan <3333

hejsan :)
skolan idag, åkte själv för Linus sa att vi inte hade mentorstid men det hade vi ;D haha sen vart det rast och sen matte, jag och jessica blev typ klara med häftet! fett duktiga :D<3
Sen english, Jonas kan ta sig bara för jag är dålig på engelska! nej men måste läsa ut den där boken asså.. men japp sen mat, och tbx till skolan för att ha svenska och sen slut på dagen :) riktigt skönt så då cart det trampa hemåt, och när jag kommer hem satte jag en kniv i fingret oxå ;/ lyckat!
Sen gjorde vi pyssel och satte upp i trappen och på dörren bara för att tillsyns Hase fyllde igår oså kom han inte idag :(:(:(:(
Sen kom iaf Gullan <3 och vi gick upp med hennes grejer och sen fick vi skjuss av hennes mamma till utk för vi sulle kolla på Robin & David när dom träna men vi vågade inte gå in :( haha så vi dampa utanför och höll på ;D Sen dissade dom oss efter träningen så då gick vi och köpte godis och när vi gick hem såg vi stjärnor som rörde på sig ;o fett coolt :D så vi stod där as länge och kolla på stjärnorna, romantiska vi är Gullan <3

sen hem hit och åt upp allt godis! och nu ligger vi på bästa platsen!! GOLVET <3 Gullan ligger och halvsover coh rimmar och sjunger och har sig ;D haha
hon ska sova här inatt eftersom vi börjar 10 i 1 imorn ;)

Godnatt,
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0