jahapp,

godmorgon :)
får blir ett morgon inlägg idag när jag börjar 20 över 10 :) skönt! oså vaknar man upp imorse och det regnar ännu bättre:D då slipper man cykla till skolan! haha

får se om man har lite bättre tur idag! på svenskan igår så försvann först min novellanalys som jag skickat till mig! sen när jag har skrivit in hela novellen försvinner ALLT!! jag blev seriöst ledsen.. för hemma hade allt oxå försvunnit förut... så jag fick cykla hem och skriva om allt igen.. 3 gånger försvann den.. snacka om att man inte är glad efter det ;/ men sen var David här hela kvällen så då vart jag ju gladare:)<3

skolan idag, 3 lektioner, 3 lååånga lektioner.. men det står vi ut med :) får se vad som händer efter skolan. :)
nu ska jag göra mig iordning och fråga Felicia vilken buss hon ska ta! :D höhö
PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0