lördag

tjatja :)

orkade inte skriva igår, för jag var sjukt trött när jag kom hem så, men men!
Igår efter jobbet blev det att gå till gårn och sjunga singstar med Sanna & Annica :) Annica störde mig hela tiden och gjorde så jag börja skratta så det vart så att Annica blev diskad och Sanna räknas inte så jag vann :D HAH!
Träffade massa folk, roligt! :) Sen kom mamma och Hans in och hämtade mig, och så bar det av hemåt :)

Vaknade av mig själv imorse vid typ 9 så det var skönt att komma upp tidigt. Har typ suttit och nördat disney channel hela förmiddan tills jag bytte till datorn :'D hah Ska åka och jobba vid 14 och jobba till 20 ikväll! längtar! 6 timmar.. woohoo! men får betalt för 12 så det är väl nått bra i det hela :p hah
Sen blir det hem och ta det lugnt, ska ju jobba imorn förmidda igen så.. sen klippa och färga håret :D Äntligen <3

Men nu ska jag ta och äta och göra mig iordning!
PUSS <3

kan bjuda på en liten fin bild här på slutet oxå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0