min mamma är bäst!

hejsan hoppsan!
Är hemma på landet i Nora nu :)

kan börja med att berätta om dagen igår, skolan började halv 9 då får vi reda på att vi ska ha lektion som 3orna ska ha. Så vi blir indelade i grupper och så ska vi borsta tänderna på varandra :') Jag och Jessica Team :) Jessica tvingade mig att ta nån röd tablett efteråt som man blev röd i hela munnen och tungan av.. så hon fick ta en sen oxå. så lektion i 30 min ist för 1 och en halv timme. Så jag och Jessica promenerade till ica och köpte godis efter att ha borsta tänderna och varm choklad på wayne's ;) mums!
Ingen lunch orkade vi med heller så frukt blev det då, slutade skolan 20 i 2 men väntade på Andreas och så blev man fotad till nån gymnasiegrej för dom som söker nästa år :) Sen traskade jag och Andreas, bästa vän :D till station och satt där och körde gul bil tills våra bussar kom, jag hoppade på bällinge bussen och David hoppade på lite senare så hem till han och gjorde ingenting :) hah Sen ahde han träning och jag kollade på för första gången! Han var ju as duktigt även fast han inte själv tyckte att det gick så bra :) Vi satt kvar på utk ett tag innan vi gick hem till mig i regnet. Satte och myste i soffan framför idol! och han åkte hem sen vid 12 nån gång :) jag somnade i sängen med kläderna på och datorn i knät :')
haha idag då.
gick upp vid 9 typ så jag slapp stressa, packade och allt åkte ner till stationen där jag träffar Jessica! trevligt och sen på bussen till västerås, och sedan på tåget i västerås till örebro. David satt på samma tåg så när vi kom till örebro åkte vi och fikade med bror min! :) mysigt och dom där tvp babblade på om bilar och allt möjligt och där satt jag mobbad och lyssnade på när dom mobbade mig för att jag var kort :)

Sen skjussade vi hem David till hans farmor och farfar och sen åkte jag och bror hemåt. Så nu sitter man här och vi ska snart ta och äta lite granna :)
hahah och när jag kommer in på rummet ser jag EN godis påse, mamma har vart i tyskland så hon sa att hon skulle köpa massa godis och så lyfter jag på en tröja och ser godis och en chokladkallender! haha snyggaste jag sett :D

men nu ska jag nörda vidare!
här kommer bilderna på mitt godis och min finfina kallender!




och en fin bild på mig,jessica,sara och matilda oxå :D


PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0