Uppsala imorn <3

Äntligen slut på helgen ;) hahha nejdå, men vill hem nu. Saknar Uppsala, det är det som är mitt hem nu.. skulle gärna säga att jag saknar Nora men icke sa nicke! Det är skönt att vara ifrån det!
Blir väl skönt att komma hem på sommarn men det är en annan sak det ;) haha
nog om det!
Jobbade förmiddag idag. jag och sara har vart själva i affärn från 8 - 12 idag. lite jobbigt men men :) Man får ju betalt för det så. Sen vart dte hem och mat, och byta om och åka till golfbanan! och jag har typ inga kläder här hemma så jag fick på mig ett par jeans som jag inte haft på typ 2 år :'D hah jiihaa!

Spelade iaf med mamma, Hans, bror min och hans kompis Jonathan, och min bror som vanlig. Jag spelar as dåligt och bollen flyger till höger och vänster. Han säger små saker som till slut går mig på nerverna och spelet i sig sitter i psyket på mig för jag har så höga krav på mig själv så är fan jobbigt att spela, man blir ju bara frustrerad. Slutade iaf med att jag otg upp min boll och gick före dom andra helt själv! mycket bättre :)  gick väl helt okej efter att jag lämnat dom andra. Fick sitta och vänta ett tag innan dom kom in sen men full fart hem blev det, och typ dirkekt ut och fixa håret :)
Satte först i och blekte slingor, och sen mörka. Skulle ha klippt oxå men jag och mamma var helt trött så vi ska ta det imorn biti ist :p får väl se hur håret blir.. om jag måste raka av mig det eller hur det blir :)  haha

Hem till Uppsala imorn iaf :) men först Örebro med mamma och kanske mormor, bra om hon följer med för då betalar hon ju, kolla runt lite och shoppa innan tåget mot västerås :)
Är väl i Uppsala imorn runt halv 8 kanske :) skönt att komma hem <3

Men nu ska jag gå och sova!
PUSS <3


bjuder på en gammal bild från skolavslutningen i 7an!
och jag är INTE lik min mamma

Kommentarer
Postat av: jessica

joo edentiska typ !!

2010-10-04 @ 21:18:30
Postat av: Ingela Rosengren

Jodå.....vi är visst lika! Men inte på golfbanan.....där är du mkt bättre!<3

2010-10-05 @ 17:54:27
Postat av: johanna

jessica nu ska du vara tyst!! ;D

hah lite kanske!

2010-10-11 @ 08:01:02
URL: http://jjjohannarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0